ZASADY NADAWANIA przesyłek

ZASADY NADAWANIA przesyłek

Twoim klientom zależy na czasie? Robimy wszystko, by zamówienie docierało do nich błyskawicznie, ale Ty także możesz nam w tym pomóc – dowiedz się, jak sprawnie przygotować oraz gdzie i kiedy nadać swoje przesyłki, abyśmy mogli doręczyć je w najszybszych, gwarantowanych terminach.

Nadawanie przesyłek
 
Poprawne adresowanieUpewnij się, że adresując swoje przesyłki, podajesz poprawne dane odbiorcy, a jego adres jest kompletny – w ten sposób przyspieszysz doręczenie swoich zamówień.
SZCZEGÓŁY >

Godziny nadawania przesyłek Zwróć uwagę, że każda z naszych przesyłek ma tzw. godzinę graniczną, najczęściej jest to 15.00. Abyśmy mogli doręczyć paczkę w gwarantowanym terminie,  powinna być ona nadana właśnie do tej godziny. Późniejsze nadanie możliwe jest w placówkach przyjaznych eCOMMERCE.
Gwarantowane terminy Pamiętaj, aby nadać swoje przesyłki przed ich godziną graniczną! Będziemy mogli wówczas zagwarantować doręczenie w najszybszych terminach – np. już na następny dzień roboczy:
Następny dzień roboczy

POCZTEX Ekspres 24

NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY
NADANIE DO 17.00 (W MIASTACH WOJEWÓDZKICH)
NADANIE DO 15.00 (POZOSTAŁE MIEJSCOWOŚCI)
SZCZEGÓŁY >
2 dni robocze

POCZTEX Kurier 48

2 DNI ROBOCZE
NADANIE DO 15.00  
SZCZEGÓŁY >
Do 3 godzin w obrębie miasta

Kurier MIEJSKI

DO 3 GODZIN W OBRĘBIE MIASTA
NADANIE DO 17.00




|  DO 4 GODZIN W OBRĘBIE AGLOMERACJI
NADANIE DO 16.00
SZCZEGÓŁY >
Kurier krajowy

Kurier KRAJOWY

TEN SAM DZIEŃ
GODZINY NADANIA I DORĘCZENIE UZALEŻNIONE OD RELACJI
SZCZEGÓŁY >
Kurier bezpośredni

Kurier BEZPOŚREDNI

TEN SAM DZIEŃ
USŁUGA SPERSONALIZOWANA, GODZINA NADANIA I DORĘCZENIA UZALEŻNIONA OD ODLEGŁOŚCI
SZCZEGÓŁY > 
Paczka 24

PACZKA24

NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY DO STREFY A 
NADANIE DO 15.00




|  2 DNI ROBOCZE DO STREFY B
NADANIE DO 15.00
SZCZEGÓŁY >
Paczka 48

PACZKA48

2 DNI ROBOCZE 
NADANIE DO 15.00  
SZCZEGÓŁY >
Przesyłka paletowa

Przesyłka PALETOWA

NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY
NADANIE DO 17.00  
SZCZEGÓŁY >
Placówki przyjazne eCOMMERCE
Jeśli minęła 15.00, a zależy Ci na jak najszybszej dostawie zamówienia do klienta, nadaj przesyłkę w placówce przyjaznej eCOMMERCE.  Są to punkty, w których specjalnie wydłużyliśmy godziny przyjmowania nadań. Znajdź najbliższą placówkę w wyszukiwarce!
eNADAWCA
Aby przyspieszyć doręczenie, możesz też skorzystać z naszej wygodnej aplikacji do przygotowania przesyłek.
Pakowanie
Wysyłasz nietypowe zamówienie? Nie wiesz, jak przygotować paczkę? Pobierz nasz PRZEWODNIK, by dowiedzieć się,  jak zapakować i zabezpieczyć swoją przesyłkę do transportu!

Nasze przesyłki

POCZTEX Ekspres 24
POCZTEX Kurier 48
Kurier MIEJSKI
Kurier KRAJOWY
Kurier BEZPOŚREDNI
PACZKA24
PACZKA48
Pakiet POLECONY eCommerce
Przesyłka PALETOWA
EMS
GLOBAL Exprѐs
Paczka UKRAINA PLUS
Odbiór w PUNKCIE

Obsługa zwrotów

eSKLEP

NOWE obowiązki sklepów

Usługi marketingowe

ZASADY NADAWANIA przesyłek

Poprawne ADRESOWANIE przesyłek listowych

Ułatwienia i aplikacje

eNADAWCA
eINFO
eMONITORING
Aplikacja MOBILNA
Zamów KURIERA
Wyszukiwarka PLACÓWEK
Materiały do pobrania
Pobierz LOGOTYPY
Pobierz BANNERY promocyjne

Contact Center

Usługi finansowe

Konta firmowe
Kredyty
Office Assistance
Ubezpieczenie Zakupionego Przedmiotu

Envelo

Neokartka
Neofaktura
Aplikacja MOBILNA

Artykuły

Łączenie usług

Kontakt

Poczta Polska

Bank Pocztowy

Pocztowe Towarzystwo
Ubezpieczeń Wzajemnych

Envelo.pl

eSklep



Polityka prywatności

Mapa strony



Infolinia:

801 811 812
(z tel. stacjonarnych, opłata jak za połączenie lokalne)
(+48) 438 888 438
(z tel. kom. oraz z zagranicy, opłata wg cennika operatora)

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej. Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.