Odbiór w PUNKCIE

Odbiór w PUNKCIE

Twoi klienci chcą odbierać zamówienia w wygodnym dla siebie miejscu i czasie, dlatego udostępnij w swoim sklepie opcję Odbioru w PUNKCIE z mapą lokalizacji. Od tej pory będą mogli odbierać swoje zamówienia w największej sieci punktów, obejmującej ponad 4300 placówek pocztowych, prawie 1000 stacji paliw Orlen, 1500 kiosków/saloników RUCH oraz 450 sklepów Żabka i Freshmarket.

Odbiór w PUNKCIE
Korzyści dla sklepu i kupujących

WYGODA

Kupujący mają możliwość odbioru swojego zamówienia przy okazji codziennych czynności, np. po drodze do domu, pracy czy szkoły. Nie muszą  czekać na przyjazd kuriera – sami decydują o miejscu i czasie odbioru przesyłki.

OSZCZĘDNOŚĆ

Odbiór w PUNKCIE to także wygoda i niższe koszty przesyłki. Jak to możliwe? Zamówienie nie jest doręczane bezpośrednio do Twojego klienta – czeka na odbiór w wybranym przez niego miejscu (np. na najbliższej poczcie, stacji paliw Orlen, kiosku/saloniku RUCH lub w sklepie Żabka czy Freshmarket).

PEŁNA KONTROLA

Twój klient może śledzić przesyłkę on-line, a gdy będzie gotowa do odbioru, otrzyma powiadomienie SMS-em albo e-mailem.

Jak to działa?
  1. Podpisz z nami umowę na usługi kurierskie z opcją Odbioru w PUNKCIE. Do wyboru masz dwa terminy doręczeń: do dwóch dni roboczych w serwisie Ekspres 24, lub do trzech dni roboczych w serwisie POCZTEX Kurier 48.
  2. Na stronie swojego sklepu wprowadź i oznacz nową formę dostawy – „Poczta Polska Odbiór w PUNKCIE”. Wykorzystaj w tym celu poniższe logo:
  3. Udostępnij na stronie sklepu mapę lokalizacji punktów odbioru.

SPRAWDŹ, JAK TO ZROBIĆ!  

ZOBACZ INSTRUKCJĘ >

PAMIĘTAJ!

Obsługa przesyłek za pobraniem możliwa jest tylko w placówkach pocztowych.

SPRAWDŹ, JAK ŁATWE W OBSŁUDZE NARZĘDZIE DASZ KLIENTOM!

URUCHOM DEMO >

Nasze przesyłki

POCZTEX Ekspres 24
POCZTEX Kurier 48
Kurier MIEJSKI
Kurier KRAJOWY
Kurier BEZPOŚREDNI
Pakiet POLECONY eCommerce
Przesyłka PALETOWA
EMS
GLOBAL Exprѐs
Paczka UKRAINA PLUS
Odbiór w PUNKCIE

Obsługa zwrotów

eSKLEP

NOWE obowiązki sklepów

Usługi marketingowe

ZASADY NADAWANIA przesyłek

Poprawne ADRESOWANIE przesyłek listowych

Ułatwienia i aplikacje

eNADAWCA
eINFO
eMONITORING
Aplikacja MOBILNA
Zamów KURIERA
Wyszukiwarka PLACÓWEK
Materiały do pobrania
Pobierz LOGOTYPY
Pobierz BANNERY promocyjne

Contact Center

Usługi finansowe

Konta firmowe
Kredyty
Office Assistance
Ubezpieczenie Zakupionego Przedmiotu

Envelo

Neokartka
Neofaktura
Aplikacja MOBILNA

Artykuły

Łączenie usług

Kontakt

Poczta Polska

Bank Pocztowy

Pocztowe Towarzystwo
Ubezpieczeń Wzajemnych

Envelo.pl

eSklep



Polityka prywatności

Mapa strony



Infolinia:

801 333 444
z telefonów stacjonarnych
(opłata wg cennika operatora)
(+48) 438 420 600
z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych
(opłata wg cennika operatora)

 

opłata wg cennika operatora

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej. Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.