eINFO

eINFO

SMS-owe albo e-mailowe powiadomienia o statusie Twoich przesyłek. Dzięki nim zarówno Ty, jak i Twoi klienci będziecie na bieżąco informowani o postępie w dostawie.

eINFO

eINFO: awizo

Bezpłatna SMS-owa albo e-mailowa informacja o awizacji przesyłek przekazywana do Twojego klienta – adresata przesyłki:
  1. SMS albo e-mail do adresata
  2. Na wniosek adresata
  3. Zamówienie na poczcie albo u listonosza
Jak to działa:
  1. Adresat wypełnia formularz i pozostawia go na poczcie albo u swojego listonosza 
  2. Gdy wysłana przez Ciebie przesyłka czeka na odbiór w placówce, Twój klient otrzymuje SMS albo e-mail z informacją o numerze awizowanej przesyłki i adresie placówki 
POBIERZ FORMULARZ

eINFO: doręczenie

Natychmiastowa informacja o doręczeniu albo zwrocie Twoich przesyłek poleconych:
  1. SMS albo e-mail do nadawcy
  2. Na wniosek nadawcy
  3. Zamówienie na poczcie albo u listonosza
Jak to działa:
  1. Podajesz swój numer telefonu albo e-mail na potwierdzeniu nadania przesyłki 
  2. Gdy wysłana przez Ciebie przesyłka zostaje doręczona, informujemy Cię o tym SMS-em albo e-mailem
  3. W przypadku nieudanej próby doręczenia, również dostajesz taką informację

eINFO: przesyłka

Bezpłatne SMS-owe albo e-mailowe powiadomienia wysyłane do adresata na temat statusu zamówionej w sklepie przesyłki:
  1. SMS albo e-mail do adresata
  2. Na wniosek nadawcy
  3. Zamówienie podczas nadawania przesyłki
Jak to działa:
  1. Podczas nadawania przesyłki podajesz nr telefonu albo e-mail adresata
  2. Doręczając przesyłkę, informujemy odbiorcę (SMS-em albo e-mailem) o jej nadaniu, a następnie przekazaniu do doręczenia (lub o możliwości odbioru paczki w punkcie) 
  3. W przypadku nieudanej próby doręczenia, także informujemy o tym adresata

Nasze przesyłki

POCZTEX Ekspres 24
POCZTEX Kurier 48
Kurier MIEJSKI
Kurier KRAJOWY
Kurier BEZPOŚREDNI
PACZKA24
PACZKA48
Pakiet POLECONY eCommerce
Przesyłka PALETOWA
EMS
GLOBAL Exprѐs
Paczka UKRAINA PLUS
Odbiór w PUNKCIE

Obsługa zwrotów

eSKLEP

NOWE obowiązki sklepów

Usługi marketingowe

ZASADY NADAWANIA przesyłek

Poprawne ADRESOWANIE przesyłek listowych

Ułatwienia i aplikacje

eNADAWCA
eINFO
eMONITORING
Aplikacja MOBILNA
Zamów KURIERA
Wyszukiwarka PLACÓWEK
Materiały do pobrania
Pobierz LOGOTYPY
Pobierz BANNERY promocyjne

Contact Center

Usługi finansowe

Konta firmowe
Kredyty
Office Assistance
Ubezpieczenie Zakupionego Przedmiotu

Envelo

Neokartka
Neofaktura
Aplikacja MOBILNA

Artykuły

Łączenie usług

Kontakt

Poczta Polska

Bank Pocztowy

Pocztowe Towarzystwo
Ubezpieczeń Wzajemnych

Envelo.pl

eSklep



Polityka prywatności

Mapa strony



Infolinia:

801 811 812
(z tel. stacjonarnych, opłata jak za połączenie lokalne)
(+48) 438 888 438
(z tel. kom. oraz z zagranicy, opłata wg cennika operatora)

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej. Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.