Najnowsze
Logistyka
Magazynowanie
Finanse
Prawo
Marketing
Ubezpieczenia
Platformy ecommerce
Sklepy
Przesyłki
Technologia
Startup
Trendy
Rynek
Badania
Płatności internetowe
Fulfillment
Oferta

Nowy pakiet Polecony eCommerce w ofercie Poczty Polskiej

Od 1 czerwca br. Poczta Polska ponownie uruchomi usługę Polecony eCommerce. Nowa, promocyjna oferta dedykowana jest klientom sprzedającym online. To propozycja, z której dotychczas najchętniej korzystali użytkownicy popularnych portali aukcyjnych i małe sklepy internetowe.
WIĘCEJ >>

Jakie klauzule lepiej usunąć z regulaminu e-sklepu?

Warto być na bieżąco z przepisami, które mają wpływ na prowadzony biznes jak i na relacje z klientami. W ramach współpracy z firmami z segmentu E-commerce Poczta Polska prezentuje raport przygotowany przez Trusted Shops na temat niedozwolonych klauzul w e-handlu.
WIĘCEJ >>

Cross border w e-commerce będzie rósł 27 proc. rok do roku

Jednym z głównych czynników, który będzie miał wpływ na lokalnych konsumentów i przedsiębiorców w najbliższym czasie, jest wzrost handlu transgranicznego. Jak wynika z raportu - „Cross border e-commerce. Szansa czy zagrożenie?” - opracowanego przez Pocztę Polską pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, rynek cross-border w e-commerce zdominowały takie rynki jak Chiny, Wielka Brytania, Niemcy czy Stany Zjednoczone. To właśnie sklepy w tych państwach są najchętniej wybierane przez globalnego konsumenta.
WIĘCEJ >>

Efektywne zarządzanie zwrotami w zintegrowanym łańcuchu dostaw

Efektywne zarządzanie zwrotami w zintegrowanym łańcuchu dostaw to wyzwanie dla całego rynku eCommerce. W świecie, w którym konsumenci coraz częściej zwracają zamówione towary, a firmy nieustannie poszukują sposobu na poradzenie sobie z tym problemem, zarządzanie łańcuchem dostaw i operacjami staje się coraz bardziej skomplikowane.
WIĘCEJ >>

Handel transgraniczny on-line ze stałą tendencją wzrostu

Czego szukają klienci w sklepach za granicą? Jak cross border wpływa na rynek sklepów i nawyki zakupowe klientów? Jak ekspansja międzynarodowych sklepów zmienia i wymusza wprowadzanie innowacji oraz nowych modeli biznesowych? Czy odgórne regulacje mogą zmienić układ sił w UE, a nawet globalnie? O tym więcej w poniższym artykule.
WIĘCEJ >>

Nasze przesyłki

POCZTEX Ekspres 24
POCZTEX Kurier 48
Kurier MIEJSKI
Kurier KRAJOWY
Kurier BEZPOŚREDNI
Pakiet POLECONY eCommerce
Przesyłka PALETOWA
EMS
GLOBAL Exprѐs
Paczka UKRAINA PLUS
Odbiór w PUNKCIE

Obsługa zwrotów

eSKLEP

NOWE obowiązki sklepów

Usługi marketingowe

ZASADY NADAWANIA przesyłek

Poprawne ADRESOWANIE przesyłek listowych

Ułatwienia i aplikacje

eNADAWCA
eINFO
eMONITORING
Aplikacja MOBILNA
Zamów KURIERA
Wyszukiwarka PLACÓWEK
Materiały do pobrania
Pobierz LOGOTYPY
Pobierz BANNERY promocyjne

Contact Center

Usługi finansowe

Konta firmowe
Kredyty
Office Assistance
Ubezpieczenie Zakupionego Przedmiotu

Envelo

Neokartka
Neofaktura
Aplikacja MOBILNA

Artykuły

Łączenie usług

Kontakt

Poczta Polska

Bank Pocztowy

Pocztowe Towarzystwo
Ubezpieczeń Wzajemnych

Envelo.pl

eSklep



Polityka prywatności

Mapa strony



Infolinia:

801 333 444
z telefonów stacjonarnych
(opłata wg cennika operatora)
(+48) 438 420 600
z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych
(opłata wg cennika operatora)

 

opłata wg cennika operatora

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej. Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.